تناسب اندام

سلام به دوستان خوب و مهربانم

مثل همیشه براتون بهترین ها رو آرزو می کنم

همانطور که می دونیم یکی از بهترین ها در این روزگار ما تناسب اندام هست بله تناسب اندام و نداشتن اضافه وزن ،

 اونم برای همه ی سنین از کوچولوها تا بزرگ ترها.

اگه قدیمها لپ کوچولوها رو می گرفتن و می گفتن عجب بچه ی سالمی !

امروزه به گفته ی دکترها باید بیشتر نگران آینده اش باشیم .

از همین الان شروع کنیم و تغذیه ی درست و اصولی در خانواده مون داشته باشیم تا همیشه سلامت باشیم و شاد.

اصلا اگه همه ی اینها رو بگذاریم کنار و به فرموده ی پیامبر بزرگوارمون عمل کنیم دیگه مشکلی نخواهیم داشت:

قبل از اینکه کاملا سیر بشوید و در حالی که هنوز اشتها دارید دست از غذا خوردن بکشید.

درحالی که ما برای غذا خوردن دنبال بچه هامون می دویم و هر کاری که از دستمون بر میاد انجام می دیم تا اونها بد غذا یا پر خور بشن!

بعضا به این هم راضی نشده و انواع قرص ها و شربت های اشتها آور به آن طفل معصوم می دهیم!

خودمان هم که بماند ... شما بهتر می دانید!

 و اما امروز برای افزایش سرعت متابولیسم و کمک به تناسب اندام چند راه پیشنهاد می کنم : (البته برای بزرگسال ها )

-مصرف روزانه ی چای سبز

-مصرف روزانه ی 8 لیوان آب معدنی ( البته اگه فشار خون ندارین )

-مصرف بشتر غداهای حاوی پروتئین

-استفاده از فلفل تند و ادویه جات

-استفاده از دارچین همراه با غذا یا چای

   .... 

و بالاخره مهم ترین و حیاتی ترین مورد:               

               ورزش ورزش ورزش

   با ورزش موتور وجودتون رو به کار بندازید و حجم ماهیچه ها رو افزایش بدین تا کالری سوزی بیشتری داشته باشین

نکته :

دور کمر مناسب برای آقایان  ماکزیمم100-102

دور کمر مناسب برای خانم ها ماکزیمم 88

                 پیروز باشین و سر بلند

/ 0 نظر / 29 بازدید